نگاه من

به نگاه من خوش آمدید

نگاه من

به نگاه من خوش آمدید

جواب پرستو

به علت اهمیت موضوع جواب یکی از خوانندگان فهیم وبلاگ رو به عنوان یه پست انتخاب کردم تا این موضوع باز به هم به بوته نقد بیشتر گذاشته بشه .

نویسنده : خانم سحر

مطلب پرستو خواندنی ست و قابل تامل... یاد مرگ چیز خوبی است.. اما ایا یاد مرگ تنها راه چاره است؟ اگر به مرگ اندیشید و به دنیای باقی و معاد ایمان کامل نداشت یاد مرگ نه تنها سودمند نیست بلکه باعث افسردگی و هزاران مشکل دیگر خواهد شد
بسیاری از افرادی که به شدت به دنیا دلبسته اند و در پی دستیابی به لذت های دنیایی دست به هر کاری می زنند همان افرادی هستند که به مرگ زیاد فکر می کنند.. و برای حداکثر بهره بردن از لذت های دنیا در فرصت کوتاهی که دارند هزاران عمل ناصواب مرتکب می شوند
از نگاه من اساسی ترین نیاز جامعه عطوفت ، عشق و مهربانی است... همدیگر را دوست بداریم و به زندگی دنیا هر چند فانی و زودگذر است به دیده ی تحقیر نگاه نکنیم
راز رستگاری ما در لابه لای همین حوادث و دنیای زودگذر نهفته است... ما تا به ارزش و مقام این دنیا و جایگاهی که در ان داریم پی نبریم از اخرت هم سودی نخواهیم برد
زنده بودن باارزش و باشکوه است
من هیچکدام از حرفهای تو را رد نمی کنم و ایمان کامل به گفته هایت دارم.. اما یاد زندگی و لذت بردن از لحظه های ناب ان نیز انسان را به خدا و تعالی نزدیک میکند...
لذتی که از راه رفتن روی برف در روز پنجشنبه بردی حس زیبایی بود که تو و افراد زیاد دیگری را به عشق و شور زندگی و جاودانگی میرساند
یاد مرگ اساسی ترین نیاز روز نیست