نگاه من

به نگاه من خوش آمدید

نگاه من

به نگاه من خوش آمدید

حسن ختام

 

خواستم از گذر عمر بنویسم در این آخرین مجال ، دیدم تلخ بود ، نخواستم کامتان را در آخرین مطلبِ سال تلخ کنم ، بگذارید این افتخار ! نصیب حقیر نشود ، کارنامه ی ما به اندازه کافی سیاه است .

ایام مبارکی را پیش رو داریم ، پیشاپیش تبریک و تهنیت بنده را پذیرا باشید ،

بگذارید از مبارکی ایام برایتان بگویم ،

*

آری ، ایام می آیند تا بر شما مبارک شوند ،

مبارکی ایام از شماست ، مبارک شمائید .

*

سال نویی را برای کلیه عزیزان ، دوستانِ حقیقی مجازی آرزو می کنم ،

سالی پر از تازگی اصیل .

سالی پر از نو شدن های حقیقی ،

امیدوارم سال آینده سالی باشد که همه بتوانیم در پایان آن با گلها عکس یادگاری بگیریم ،

*

در پایان خبری دارم( اگر مژدگانی حقیر توسط یکی از دوستان تقبل زحمت شود ) که احتمالا عزیزان تا پایان تعطیلات از شر مزاحمت های ما در امان خواهند بود و آسیبی به روح لطیف عزیزان، تا 20 فروردین وارد نخواهد شد ، بنده هم قول می دهم جای تک تک دوستان را در تنفس هوای شمال، سبز نگه دارم .

*

نیازمند دعای خیر شما هستم .